7 oktober 2010

Idag är det mest synd om mig i hela vida världen

Finns nog ingen som  blir så liten, ynklig och patetisk när de blir sjuk, som jag. Har åkt på en hejdundrandes förkylning och ni skulle bara veta hur hemskt synd det är om mig! Har ont i varenda liten kroppsdel och vill bara dra ett gammalt täcke över huvud tills det här eländet har gått över. Men se det går inte, för snart ska jag och Felix ge oss ut i regn och höststorm för att hämta hem Maja från dagis. Men till skillnad från i morse ska jag lämna Andras golfparaply hemma. Jag fick slita som ett djur för att inte blåsa bort, bokstavligt! Hur klyftig är man på en skala som tar med ett stort golfparaply när det stormar ute? Nä, intelligensen snöt jag nog ut genom näsan i natt.

2 kommentarer:

  1. Stackars gumman!

    Det är inte lätt att ha småbarn på dagis. De blir så giftiga, så...

    Kram

    mamma

    SvaraRadera
  2. Känns skönt att få några sympatier och lite "stackars dig!" Känns mycket bättre då! =) Du är en rätt hyffsad mor... ;)

    Puss på dig!

    Love /S

    SvaraRadera