27 oktober 2010

Up yours!

Jag fick rätt. Jag vann!!

Känner mig hög som ett hus av lycka - jag hade lika gärna kunnat stoppat i mig sjutton Sobril - SÅ glad är jag!

Att hänga ut folk är inte min grej så jag är fåordig om det hela. Men min fajt kring min arbetssituation är över. Jag är inte sjukskriven längre utan får lön. Och även retroaktiv lön. Så det så! Nu har rätt blivit rätt och jag är stolt som tuppen att jag har klarat av att ta den här kampen själv. Jag har inte vikt mig, jag har orkat stå på mig. Trots att det varit fruktansvärt jobbigt och tufft har jag tagit tjuren vid hornen och fortsatt kämpa. Jag är OMÅTTLIGT stolt och nästan en smula förvånad över min egen förmåga. Tänk vad bra jag kan!!

1 kommentar:

  1. Grattis femtio gånger om! :D Är riktigt glad för din skull!

    SvaraRadera