31 oktober 2010

Två årsdagen

Här ligger jag i sängen, däckad efter alla kalasigheter. Tänkte göra en tidig kväll, men sprack visst. Det har sina nackdelar med en iPhone, den ligger där bredvid en och bara ber om att få bli surfad på. Det är lätt hänt, alltför lätt hänt att man "bara ska kolla en grej" eller "bara ska skriva ett kort meddelande". Eller som nu när jag "bara ska blogga några rader" när jag sannerligen behöver varendaste sekund av min sömn. Jag har ju som bekant min första dag på jobbet imorgon och det kommer att bli en lång dag! Nåja, vem har dött av att vara lite odiciplinerad??

Men åter till anledningen (den där nödvändiga ni vet) varför jag ville skriva några rader. Maja fyller ju 2 år idag!! HURRA! Det blir bilder och lite mer ingående info så småningom. Men hon och vi har haft en fantastisk dag och njutit av att ha haft hela huset fullt med folk. Maja har öppnat paket på löpande band, ätit korvbröd, russin och choklad. Jo menyn var en smula mer tilltagen än så, men det var inget som tilltalade fröken. Och har man födelsedag så har man, då ska man väl för tusan få äta vad man vill?! :-)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar