30 september 2010

Nu är det klippt!

Jag har varit hos frissan för första gången i livet idag och jag impade skiten ur hela sallongen när jag satt blick stilla i en hel timme!
Mamma hade laddat upp med lite överraskningar.
Ett vinnande koncept om ni vill ha en trevlig stund under saxen.
Jag styrde vagnen själv, HELA vägen hem!
Råskönt att slippa stryka håret från ansiktet hela tiden - jag är helnöjd!
Mamma hälsar dock att nästa gång får det bli Giggi som håller i saxen igen, då blir det bäst!

3 kommentarer:

  1. Vilken duktig liten tjej, jättefint blev det!

    SvaraRadera
  2. Wooo. Impad. Både av sötheten och disciplinen. Tänk vad godis gör underverk ibland! Kramar! /Fru W

    SvaraRadera
  3. De kan nog lära varandra lite olika saker. Maxwell kan ju inte sitta still som Maja =)
    Den bok jag kan tipsa om och som Maxwell älskat är "Min första bok om arbetsfordon". Lycka till och håll mig uppdaterad om hur det går.
    KRAM Emma

    SvaraRadera