7 januari 2009

Sömnlöst

Jag känner mig som en levande zombie just nu efter att ha varit hemma i en vecka när det är full rulle hela dagarna och jag aldrig får sova på nätterna. Det längsta Maja låter mig sova i sträck är två timmar...oftast bara en timme sen vaknar hon och vill ha en skvätt mat. Jag har försökt att verkligen proppa i henne mat på kvällen, jag både ammar och ger ersättning men utan resultat. Det är för väl att jag får så mycket avlastning här ändå, det blir andra bullar när jag kommer hem och jag är ensam hela dagarna igen...inget jag längtar efter. Jag har blivit så bortskämd här med mat på bordet, trevligt sällskap och massa hjälp med Maja. Som att bo på femstjärningt hotell! =)

Imorgon bär det av mot Umeå igen, huga så jag kommer gråta när vi måste säga hejdå på stationen... Men jag har bestämt mig för att komma ner hit om två månader igen! Och det är ju inte så tokigt att få komma hem igen, saknar ju Andreas i massor!

Nej, hinner inte med fler uppdateringar för nu kom gammelfarmor hit, vi ska ha en mysig fikadejt! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar