9 januari 2009

Resan i bilder

Det togs oändligt många bilder så det här blir bara ett litet axplock. Håll till godo!


Mycket joller blev det med Mormor och Morfars lilla älskling


Morfar myser framför tvn


Moster har precis fått Maja i famnen för första gången


Lyckan är total!


Maja med hennes små(??) julklappar från moster och morbror

Maja gillar sin Elisabet! =)
(Robert, jag lovar att skydda Elisabet mot Felix med mitt liv, så du behöver inte åka upp hit och rädda henne! ;))


Alla ville förstås träffa Maja, här med gammel-gammel farmor Rode


En lycklig Maja tillsammans med gammel-gammel faster Miriam

Tänk vad lycklig vad man kan bli över ett litet barnbarnsbarn, söta farmor!

Fast ibland måste man vila ut hos mamma


Fina mormor o morfar

Det var med nöd och näppe mormor släppte ifrån sig Maja när jag skulle åka hem, hon hade gärna haft kvar sitt lilla barnbarn


Zentha lånade ut sin fårfäll åt Maja


Kolla vad stark jag har blivit i nacken!


Felix försöker norpa åt sig nallen Maja fick av gammelfarmor o gammelfarfar


Moster och morbror säger hejdå innan de far hem till Vänersborg

6 kommentarer:

  1. Tack för alla härliga foton =)
    Nu är det ju snart min tur att fara ner, men dock utan nått "nytt" barnbarn ;-)
    Kanske att vi kan hinna ses ändå?!? Christian är bättre och jag verkar än så länge ha klarat mig..
    Kör dock lite flytt i helgen, men kan inte du ringa när du har möjlighet!?!
    Mot Gimonäs ÅVC...
    KRAMAR!!

    SvaraRadera
  2. Hej Sarah! Ser ut som du har haft en underbar semester=)
    Den där rosa flodhästen hon har fått , vart är den inköpt?
    Kram/Ellinor

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Så fina bilder du hade hemifrån. Jag har bara tittat på pappas bilder och glömt att titta på dina. Så mycket roligare att se dem på bloggen istället. Saknar er alla tre(fyra). Har precis kommit hem från min badtur. Det var verkligen tur, för isen låg i hela viken ca 100 meter ut, men precis vid min badbrygga var det trasiga isflak som vi kunde skjuta in under några större flak. Då fick jag en springa vatten på 40-50 cm precis så att jag kom i och kunde doppa mig. Det var både kallt och jätteskönt. Hade verkligen längtat efter ett dopp. Pappa tog två bilder och du fick en, minns inte om det var den när jag doppade mig eller om det var när jag torkade mig efteråt.

    Ska dricka te nu. Ha det så bra allihop! Älskar er!
    Mamma

    SvaraRadera
  4. Mamma, du är verkligen inte riktigt klok som tycker att det är SKÖNT att bada i januari... =) Saknar er jätte mycket oxå, räknar redan ner dagarna tills jag kommer nästa gång..
    Puss!

    SvaraRadera
  5. Kan verkligen instämmat i ditt undrande Sara. Är hon verkligt klok som gillar att bada när isen ligger? Och tycker att det är skönt? Tur att jag inte måste tycka det!
    Däremot skulle jag ge vad som helst för att kunna ut och jogga lite nu....Men nu är det jag som har fått flunsan och Tord är frisk, och det är så seeeegt!!
    Jogga, bada ibland isflak, det kanske går på ett ut. Någon gång ska jag nog pröva vinterbadandet ändå;-))

    Verkligen synd att vi inte kunde ses mer när ni var här, men det blir väl flera ggr?
    Ha' det jättebra, Sara och ta hand om de dina, så njuter jag av bilderna så länge!
    Kramar
    Elisabeth

    SvaraRadera
  6. Måste bara få skriva å TACKA så JÄTTE mycket för hjälp av transport av Mayas 6 års present =) Hon blev jätte glad för spelet! Vilka härliga bilder du lagt in! Kram Louice

    SvaraRadera