9 januari 2009

Hemma!

Resan upp gick alldeles förträffligt bra! kupén jag satt i först var helt full så jag frågade konduktören om det fanns en där det fanns två lediga platser så jag slapp ha Majas vagn (bara liggdelen förstås) i min säng. Nja, det finns ingen med två platser över men däremot en helt tom kupé! Så jag och Maja har haft en stor härlig kupé med plats för sex personer alldeles för oss själva! Lyxigt värre. Dessutom har Maja skött sig galant, skumpandet från tåget var sövande så hon har sovit mesta dels av tiden i sin vagn. Inte hade jag vågat hoppas på at jag skulle sova bättre på tåget än jag gjort på måånga nätter!
Vad härligt det var att äntligen få krama om Andreas när vi kom fram. Men det märktes att han varit gräsänkling ett tag för fyyy vad skäggig han var! Hopplösa karl... =D Det märktes oxå vem han hade saknat allra mest... han började prata men jag hörde inte vad han sa så jag sa "vad sa du?" "Jag pratar med min tös" fick jag till svar. Mina sötnosar!

1 kommentar: