20 januari 2009

Balsam för själen

Det är tur att jag känner mig själv och vet vad jag behöver när jag inte mår bra. Jag tvingade på mig själv lite smink så jag inte såg så grå ut och så for jag till kören ändå och tur var det för såå härligt det var!Jag älskar verkligen min kör, vi har så roligt ihop och det är så kul att man utmanas till att hela tiden utvecklas.
Trycket över bröstet försvann i samma sekund jag klev in i salen där vi övar och jag hade en kväll enbart med ett lätt sinne och med ett leende på läpparna. Måste erkänna oxå att det var otroligt skönt att få lämna Maja hemma hos Andreas att för några timmar inte vara mamma utan bara Sara! Sen var det skönt att komma hem och känna att jag saknat henne och har ny energi att jollra och leka med henne.

Jag är verkligen trött som en gnu nu, men jag är glad! Nu ska jag gå och låta Andreas få en liten stunds lugn och ro från Maja innan han måste gå till sängs.

1 kommentar:

  1. Så skönt att du redan mår bättre! Det är ju som du säger så viktigt att känna sig själv... Och att ibland bara tvinga sig iväg och göra saker som man inte tror sig orka. Det kan göra mirakel!! Kramar till er!

    SvaraRadera