10 januari 2009

Kämpigt

Vare sig Maja eller jag har en vidare bra dag idag. Maja har gråtit och gnällt sig igenom stora delar av dagen och jag har varit trött efter att inte ha fått sova i natt och huvudet pulserar av huvudvärk.

Igår hade vi det väldigt trevligt däremot, jag och Maja var på Röbäck tillsammans med mina gamla arbetskamrater. Saknar de alla så mycket...känns så sorgligt att jag inte kommer att få jobba mera med dem. De hade fått nya brukare nu men det var väl ingen som stormtrivdes egentligen, fast det är väl inte så konstigt när man har haft ett så perfekt jobb som vi hade innan, inte många som klarar av att mäta sig med det... Men fasligt kul var det att få träffa dem igen i alla fall, bestämde att det inte fick bli sista gången!

Suck, blir inte mycket mera uppdateringar nu för Maja gråter. Vad gör man med en liten tös som är otröstlig vad man än tar sig till?? Lillgumman...

Stoppar in några mysiga kort från resan för att muntra upp mig själv lite =)
Zentha agerar amningskudde, en väldigt skön sådan dessutom! =)


Gullunge!

Hanna och Robert med varsin älskling :-P
Jag ger mig mamma!

1 kommentar:

  1. Det ÄR verkligen helt fantastiskt och jag njuter i fulla drag av att få vara med Christian på "riktigt" jämt och ständigt :D

    Hade tänkt ringa dig i eftermiddag och försöka träffas, men det sket sig..

    Kanske hinner med att ringa dig i morgon, annars får du gärna ringa och säga "NU kommer du och fikar!!!"

    Puss!

    SvaraRadera