2 oktober 2011

Man är väl inte sämre än att man kan ändra sig.

Förra vårvintern fyndade jag en mössa för en femma på rean. Men den var aningen stor och den föll inte alls Maja i smaken.



Annat ljud i skällan blev det när mössan plockades fram i år. "Åh jaa! Den är lika samma som mottej Hannas." Efter det konstaterandet har den varit en stor favorit, för att inte säga den största. :)

Fråga mig inte hur hon kunde komma ihåg att moster hade en liknande mössa med en blomma på. Senast Maja såg Hanna i den var i julas, snart ett år sedan. Snacka om gott minne! För att inte tala om stort sinne för detaljer och accessoarer. Denna underbara lilla unge slutar aldrig att förvåna och slå mig med häpnad. Kärlek så hjärtat sprängs!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Puss, puss på dig! En liten kommentar om din stavning av accessoarer. Puss, puss mamma

    SvaraRadera
  2. Tack kära mor för att du är min automatiska stavningskontroll. =)

    Nu har jag gjort om och gjort rätt!

    PUSS!

    SvaraRadera