18 oktober 2011

Piskan viner i luften

Det var visst måndag igår - det vill säga invägning. Detta till trots kom det aldrig någon uppdatering om saken här och nu har jag fått mina fiskar varma. En vänlig men bestämd  uppmaning trillade idag in i min inkorg på Facebook där det meddelades att jag missat min måndagsinvägning.

Vill börja med ett försvarstal och säga att jag faktiskt gjorde min invägning igår och noterade den i mina diagram, bara det att jag glömde att föra in resultatet här. Fast försvarstal och ursäkter eller inte - jag törs verkligen inte göra annat än att lyda dig A-K, man vet ju liksom aldrig vad du kan hitta på annars... ;) Så varsågod, här kommer den!

Veckans resultat: -0,6 kg

Totalt: -13 kg

En smula besviken att det bara var ett halvt kilo ner, veet att jag inte skött mig till 100% det sista och det STÖR mig. Måste min inspiration igen och åter bli mer konsekvent och principfast. Dock är just 13 kilo en milstolpe - det innebär nämligen att jag har gått ner 15% av min ursprungliga kroppsvikt! =)

1 kommentar:

  1. Haha :P Har ju blivit beroende av dina invägningar!

    Hurra! Bra jobbat! Du e ju ba bäst!

    SvaraRadera