14 oktober 2011

Latmasken

Jag är SKIT hungrig - men orkar inte laga mig nån mat.

Jag fryser som en gnu (samband med ovanstående??) - snälla Bostaden sätt på värmen! Alternativt, snälla någon kom hit och tänd en värmande brasa.

Jag måste fredagsstäda men får inte upp arslet ur datastolen - kofot någon?!

Sitter och tittar på en viktigt brev som måste postas snarast - undrar om man kan få det att gå till brevlådan själv om man önskar det tillräckligt mycket?

Jag luktar gammal disktrasa och har stan´s skitigaste hår (onödig information?) - men det känns för drygt att klä av sig när jag fryser, måsta bli blöt, torka mig och sen bestämma mig för vad jag ska ta på mig för kläder efter duschen. Nej. Bättre att sätta en mössa på huvvet, hålla armlängds avstånd till andra människor (för att skona dem från stanken) och behålla mysdressen på.

Fast tydligen orkar jag blogga. :)

Trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar