13 oktober 2011

Upcoming star


Jag lovar att försöka att inte låta kändisskapet stiga mig åt huvudet. Ska göra mitt bästa för att hålla mina fötter på jorden och inte sluta hälsa på alla er "vanliga" vänner. Men snälla, inget smyg i buskarna för att ta bilder! Paparazzis är såååå jobbiga! Kom fram och fråga snällt i stället så ställer jag säkert upp på en bild, och rent av bjuder på en autograf.

Det här är visserligen inte min TV debut (vilken gjordes i svt som 9 åring, sjungandes i direktsändning. Det ni!) men här har ni länken till det som ska komma att bli mitt stora genomslag! Har rullat om och om igen på de lokala nyheterna hela morgonen.

Vill ni se inslaget i sin helhet gå då in här och spola fram till 2.53, prick!

/Kändisen

3 kommentarer:

  1. Moviestaaar oh moviestaaaaar! Hur gör du nu? Kommer du att återgå till ditt daytime job eller blir det TV på heltid? ;) Föresten.. du är så snygg! Det syns resultat på dig! Heja heja Sara! Åh Maja! JAG VILL HA EN LIKADAN MÖSSA! *skriver brev till jultomten*

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag går all in, säger upp mig från jobbet och satsar allt på min TV karriär. Känner att jag äntligen hittat MIN grej! Ehum... ;)

    Tack snälla för komplimangen, känns gött när viktnedgången syns.

    Fast, det enda jag tänkte på under intervjun var det horribla misstaget jag gjort på morgonen när jag valde att skita i sminket och att fixa håret. "Jag ska ju bara en snabbis ner på stan och lär ju inte möta någon..."

    Från och med nu ska jag vara uppklädd, ha stylat hår och vara ordentligt spacklad under dygnets alla timmar! Man vet aldrig när de lömska små reportrarna smyger sig på en.... ;)

    SvaraRadera
  3. Äh! Inte ska du deppa över att sminket inte ville hoppa på ditt ansikte den dagen. Sötnos!

    SvaraRadera