22 oktober 2011

Kompletteringar till listan

Som ni redan vet önskas detta av den lilla damen:

  • Äpple
  • Apelsin
  • En leksaksbil som är rosa, precis som pappas
  • Leksakspengar

Mina tillägg:

  • Pärlor att pärla halsband & armband med. Men hon behöver inga pärlplattepärlor, de har hon i överflöd.
  • Badskum
  • Traktor (småbilsformat)
  • Brandbil (småbilsformat)
  • Sopkvast med skyffel för barn
  • Pyamas stl 92-98
  • I övrigt är hon väldigt förtjust i Pippi Långstrump och Nalle Puh så precis vad som helst som har något med dessa två att göra blir succé.






1 kommentar:

  1. Jag har faktiskt klippt till två stycken pyjamaser ikväll storlek 91. Den ena på vit botten med snögubbar på och den andra på röd botten med olika slags hundar och med en liten text: First love. Jag ska sy dem i veckan har jag tänkt. Vet inte om de hinner upp till den 30:e, men om jag har tur och ork blir det nog i tid. Säg inget till Maja!
    Kram
    mamma

    SvaraRadera