9 oktober 2008

Tre veckor... =D

Det blir långt mellan inläggen här just nu, det finns liksom så mycket annat som upptar mina tankar. =) Nu är det bara tre veckor kvar, det är HELT sinnessjukt hur fort tiden har gått! Jag skulle ljuga om jag sa att jag kommit över min rädsla och oro inför förlossningen, men jag har helt klart landat nu. Jag känner ett helt annat lugn och känner en tilltro till att jag faktiskt kommer att klara av det här. Och OM det nu skulle bli en mardröms förlossning så är det ju under en kort tid som det är jobbigt och hemskt, sen får vi ju vårt lilla hjärtegryn...

Vår åkpåse som Hannas studiekamrat har sytt är klar nu och den blev jätte fin! Så kul att ha något i vagnen som absolut INGEN annan har. Den kan justeras till att växa med barnet och när den tillslut blir för liten blir den en filt. Fiffig lösning! Gå gärna in på hennes blogg och kika på alla fina kreationer hon åstadkommit: http://createdbyvega.blogspot.com/
Tack snälla Hanna för den fina presenten!!


Passar kalas i vår blåa vagn! =)

Står och väntar på lilltjorven...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar