15 oktober 2008

The battle of the BEN!

Fick precis hem Casper hit och trots den tidiga timmen är det precis som vanligt, en ständig kamp vem som får ha det bästa benet! För tillfället är det Felix och Casper ligger tätt intill och smågnäller lite missnöjt, stackarn! Att de aldrig tröttnar på denna lek??

Talande bild? =)

Jag har haft en sån där jobbig natt i natt när jag knappt fått sova nåt alls, försök själv att få en vettig sömn när man måste upp och kissa en gång i timmen.
Kan säga att jag är rätt less på magen nu, jag vill kunna böja mig ner utan att det känns som jag går i två delar, kunna knyta mina skor utan att stånka och stöna, vända mig i sängen utan att det ska vara ett helt projekt, kunna gå en promenad med Felix som är längre än 15 minuter och inte minst kunna sitta bekvämt i soffan utan att det ska vara så stångt i magen att alla ställningar gör ont. Kortfattat; det är dags för den lille gangstern i magen att komma ut nu! =)

1 kommentar: