21 oktober 2008

Full rulle

Rastlösheten hägrar här hemma, jag har inte ro till att bara sitta still och ta det lugnt, som jag egentligen skulle behöva. Igår röjde jag på massvis här hemma, dammsög och skurade hela lägenheten och fixade med en massa småprojekt. Men när kvällen kom var jag ändå inte nöjd så då tvingade jag ut Andreas på en sväng till Ica för att handla jäst så jag kunde baka bröd. =) Jag förstår inte vad som hänt med mig, för det här är VERKLIGEN inte likt mig! Men jag känner att jag måste hålla mig sysselsatt hela tiden för att jag inte ska klättra på väggarna.

Idag kommer nog dagen gå hyffsat fort, har nyss kommit hem från en långpromenad med Anette och Casper och nästa punkt på schemat är att ta en dusch och sedan laga lunch. Efter det kommer Andreas föräldrar hit och då ska vi åka och handla på Maxi och titta runt i lite möbelaffärer. Men inte nog med det för ikväll är jag och Felix inbjudna till Linda och Peter.
Så skönt att ha dagen speckad så jag inte hinner klaga alltför mycket på att tiden bara sniiiiglar sig fram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar