27 oktober 2008

Host o snörvel

Jag har landat lite nu, det klart att jag sörjer fortfarande och det lär jag nog göra länge till. Men allt känns inte lika kaotiskt som tidigare. Illa är dock att jag har gått och blivit sjuk, jag som har försökt hålla mig så långt borta från förkylda människor som det bara varit möjligt, men nu sitter jag här med halsont, hosta, snorig näsa och huvudvärk. Så nu hoppas jag ännu mer på att bebben kan vänta en vecka till så jag hinner bli frisk. Men det får ju inte jag bestämma. På tal om bebben förresten så är jag helt fullgången nu, jag är beräknad till imorgon!! Nu är det slut på nedräkning av dagar, nu är det räkna dagar som jag går över tiden istället. Tänk, hela nio månader har paserat, det är inte klokt vad fort det gått!!

Mitt bak-dille vill inte ge med sig, det är den bästa terapin och tidsfördrivet. För att inte tala om att det blir gott efteråt! =) Idag blev det en dubbel sats äppelmuffins, så nu får ni alla goda vänner se till att ni verkligen kommer och hälsar på oss och fika upp alla gosaker när bebben kommit! Annars kommer frysen aldrig bli tom...

Jag är så trött nu att jag inte får någon ordning på tankarna, hjärnan är som en enda stor degklump, tar det som ett tecken på att det är hög tid att gå i säng.
Natti natti

1 kommentar:

  1. Du tjejen..
    Dom där stackars godsakerna du bakat dig, dom behöver du nog inte vara rädd för att dom inte ska ta slut ;)

    Kram på dig!

    SvaraRadera