9 oktober 2008

Ängel

Om någon undrar hur en ängel ser ut så är det så här:





Har haft en alldeles underbar kväll hemma hos Elina och fått en kurs i profylax. Jag hade haft en riktig skräpdag idag, gått och varit ledsen för ingenting och kände egentligen inte alls för att fara iväg, ville bara lägga mig i sängen och gråta. Men så kommer man ändå iväg och får kalas gott fika och får prata av sig och avslutar kvällen med en härlig bön.

Tack underbart gulliga vän för att du tog dig tid för mig idag, uppskattar det SÅ otroligt mycket!!

1 kommentar:

  1. Åh vad gullig du är Sara! Det var bara trevligt, och dessutom bra för mig att friska upp minnet litegrann :) Men däremot undrar jag, har Milly verkligen varit sådär liten, eller vems barn är det!? Helt otroligt!

    Stor kram E

    SvaraRadera