13 oktober 2008

Sammandragningar

Har fått en försmak på vad som komma skall ikväll, fick en radda riktigt besvärliga förvärkar och jag insåg att det där med att faktiskt praktisera profylaxen i verkligheten inte var fullt så enkelt... Fast om jag kommer fortsätta få sammandragningar ibland så kommer jag ju få chans att träna =)
Det är så spännande när man känner att kroppen börjar förbereda sig. Men läskigt oxå, eftersom jag jagade upp mig så ikväll hur blir det inte då när det väl sätter igång på riktigt och värkarna bara blir starkare och starkare och mer smärtsamma ju längre tiden går... Men det kommer att lösa sig, jag längtar verkligen efter att det ska sätta igång nu så vi får träffa vårt lilla hjärtegryn.

Har haft långväga besök här hemma ikväll oxå, Jenny hade tagit sig hit från Vansbro. Det är så synd när vänner dummar sig och ska envisas med att flytta så hemskt långt bort! Men destu trevligare när man får träffas. =) Bjuder på ett kort från forna tider!


3 kommentarer:

  1. Oj, denna bild var visst längesedan :P jag minns inte ens det :)

    SvaraRadera
  2. Hehe, ja jag har grävt lite i arkiet. Tror det är från en korrefest hemma hos dig för ett antal år sedan.

    SvaraRadera
  3. Spännade att du börjar känna av det. Hihi. Kramen

    SvaraRadera