2 november 2007

Fredags städning

Jag hade rätt angående gårdagen, det blev en mycket bättre dag. =) Var ju först hos Linda (från snowflake singers) och övade på vår stämma i julreportoaren. Hade en kalas trevlig eftermiddag hos henne, blev mycket sång (förstås!) med en lagom dos fika och en stoor dos snack om både det ena och andra. Mådde så bra när jag for därifrån, alldeles varm och go i själen.
Sen hann jag inte så mycket mer än komma hem, fixa nåt att äta och sen iväg till Mia på styrelsemöte. Kul att få se deras nya lägenhet, sååå fin!! Och det är ju alltid trevligt att träffa och kela med deras Ramses, en Berner sennen hund.

Idag har det väl varit lite si och så med mitt humör och mående.. Blev en för lång sovmorgon, gjorde misstaget att inte ställa klockan. Går mest och väntar på att dagen ska ta slut så jag kan få sova och sen åka och jobba för att få ngt annat att tänka på. Är ganska så duktig i dag ändå, har fixat med tvätten, storstädat i köket, lagat jätte goda köttbullar i karljohan svampsås *mumma* Och jag är inte klar än, när jag är färdigskriven här ska jag köra ett varv med dammsugaren i lägenheten. Kul fredags göra va?? =/
Inte vet jag vad jag ska hitta på ikväll, går ju inte göra så mycket eftersom jag börjar jobba kl 8.00 imorgon. Tror jag ska ringa Linda och fråga om jag och Felix får komma till henne och se en film eller nåt, skulle nog behöva komma ut ut lägenheten och göra nåt kul ett slag så jag inte bara går runt och tycker synd om mig själv. Är lite väl duktig på det just nu....

Jaja, nu är det slut tjatat för idag, ska avsluta med en GLAD nyhet, jag har ÄNTLIGEN fått bilden från syrran på henne och mig. Jag har ju bara väntat på att få den sedan i sommras... Tror jag måste slå henne lite när jag kommer hem till jul! ;)
Lika??! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar