9 november 2007

Trallallallaaa =)

Är super trött idag för jag sov inte mer än ca 4 timmar inatt... det spö regnar och är grått och trist ute... fryser gör jag efter att ha åkt moppen hem från jobbet....
MEN jag är på jätte bra humör ändå och kvittrar på som en lite lärka =) Mår så gott i hjärtat och själen, har gått runt och småsjunit hela dagen på jobbet, skrattat och skojat med chaffören i färdtjänstbussen när vi for till ståträningen, fikat gott med A och lite kollegor, haft en mysig samtalsstund med A och blivit lite mer allmänbildad. Kom hem till en överlycklig hund som överöste mig med pussar, hann träffa svärfar en snabbis och tacka för att han tagit hand om Felix idag och nu sitter jag här med ett stort leende och längtar tills klockan blir 20.10 när Andreas kommer hem från jobbet. Med andra ord en alldles perfekt dag!

2 kommentarer:

  1. Hallå där.... Vad är det nu som gjort detta stora leende på dina läppar?!?
    Tell me, tell me =)

    SvaraRadera
  2. *ler* Nyfiken i en strut! =)
    Tror vi tar det på telefon istället, kan ju inte lämna ut alla smaskiga detaljer här ;)

    SvaraRadera