28 november 2007

1 års kalas!




Har varit hos Camilla och Micke i eftermiddag på kalas, Elias är stora killen nu. Det har varit en mysig dag med paketöppning, fika och mycket mys med världens goaste Elias =)

Fick en Duplo-polisbil och en Nalle Puh bok av mig och Andreas.

Sötaste ungen! Finns inte så mycket att säga, bara titta och njuta av detta ljuvliga leende och fantastiska plirande ögon! =)





Efter att ha haft Camilla och Elias för mig själv ett tag kom det goda vänner till dem som hade en liten Hugo, ingen kan ju vara lika söt som "min" Elias, men han var då bra nära iaf! =)


När alla pressenter var öppnade blev det dax för de fina och goda tårtorna! Åt ju visserligen bara av den hemmagjorda, men det var ju den som såg allra godast ut =) även om den andra var oerhört fin!










Ojoj, så gott det var med tårta! Eller det var väl mest marsipanen som var god, eller hur var det Elias?
Nu har jag delat med mig av måååånga bilder, men det går ju liksom inte välja vilka man ska sätta in, han är ju så go på allihopa! Men nu är det dax för mig att ge mig, inte minst för att klockan är mycket och jag ska upp och jobba tidigt imorgon bitti. Fast visst får jag lägga in EN bild till...? Snälla...!! =)Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar