28 november 2007

Nu så!

Här kommer de efterlängtade bilderna! Isåg doch till min besvikelse att jag inte hade något bra kort på mig när allt smink var på. Så ni får tänka er ett jätte tjusigt läppglans på bilderna! =) Men en sak i sänder, måste ju börja med ett "före" kort.

Och så efter...




















Visst är jag rätt snygg?? =) Man borde göra sånt här mycket oftare, man kan aldrig skämma bort sig själv för mycket! Och det skadar ju knappast när man har så trevligt sällskap som jag hade med. Och på tal om det så måste jag ju visa hur tjusig Camilla blev oxå. Där har jag dessvärre inget före kort.









Men kvällen var ju inte slut med det, vi gick ju på Lottas och åt kalas god mat. Kan VARMT rekomendera deras club sandwich, aiolin till den är grym! Fast Camilla klagade knappast över sin pepparstek heller. Men faktum var ändå att det var efträtten som var allra bäst...så måste ju få fresta med några bilder.



Känner hur det vattnas i munnen på mig bara av att titta på bilderna...












Snyggast i stan? Det tycker i alla fall jag! =) Synd bara att jag inte har mina linser kvar för min sminkning försvinner lite bakom glasögonen.










Hahaha, är nog ingen som tvivlar på att vi hade sjukt roligt efter den bilden.... =D
Nu har ni fått en ordentlig uppdatering om hur vi såg ut och hur vi hade det, håll till godo!



























4 kommentarer:

  1. SNYGGOS =)
    Helt klart kalas snygga!
    Vem på Make Up var det som sminkade er?!
    Regnet det bara faller ner här idag, men en liten promenad till stan har jag tänkt...för mina ögonbryn är minst sagt HEMSKA nu -uhhh-

    Kramkalas // Magda.
    Ps. Ska du ner nått till M-stad kring Jul o Nyår?

    SvaraRadera
  2. Minns inte vad hon hette som sminkade oss... Men lång, smal och mörkt lite halvlångt hår. Fast det beskriver ju de flesta som jobbar där iofs =/

    Japp, jag kommer till Mariestad den 23 på förmiddagen och åker på kvällen den 27. Visst skulle ni fira hos Pelles föräldrar? Kommer ni upp till Mariestad nåt efter det? Vill ju få träffa dig!!! =)

    SvaraRadera
  3. Vännen.
    Då kommer vi nog dessvärre inte hinna träffas ;-(
    Vi kommer upp till Mariestad först efter nyår, en viss Tord blir ju 50 så det ska firas med mycket *pust* folk!

    Kanske att det kan ha varit Amanda som sminkade er?!? Hon jobbar där inprincip heltid och är syster till den kortare tjejen på Make Up.

    Nu är det dags att ta tag i kvällens middag "räk och morotssoppa" =)
    Kramar!!

    SvaraRadera
  4. Nää vad synd att ni inte kommer upp tidigare =( Jaja, man kan ju inte tajma in varandra jämt. Hoppas det blir ett trevligt 50 års kalas!

    Åh så gott det lät, har aldrig gjort själv men blev bjuden på morots och räk soppa av en väninna och det var helt sjuukt gott!! Kanske man kan få receptet...?? =)

    SvaraRadera