30 november 2007

Artikeln i VK

Det blev en jätte artikel om oss i VK, hade verkligen inte förväntat mig nästan ett helt uppslag!! =) Jag har letat mig fördärvad efter artikeln på http://www.vk.se/ men kan inte hitta den så jag har fotat så gott det går och hoppas att den går att läsa ändå!


Fans med på första sidan om oss...


Se så stor artikeln vart! Men kan inte påstå att jag blev så besviken över att jag inte kom med på någon bild, hade nog inte varit så bekväm i att vara på en så stor bild!


Om man klickar på bilderna så blir de större, hoppas att det är läsbart!


Det är exakt EN vecka kvar nu tills premiären...ser fram emot det med skräck blandad förtjusning... Tänk om jag får hjärnsläpp när jag ska sjunga duetten och inte hittar vare sig melodi eller text?? Huvva. Fast å andra sidan hur häftigt blir det inte att ställa sig på scen inför fulla salonger och dra hem en massa applåder (förhoppningsvis!). Jaja, det löser sig får försöka foka på rätt saker och träna hemma på det sista som inte sitter till 100%


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar