20 november 2007

Ojojoj...

Vilken kväll det blev igår, den roligaste på år och dar!! =) Så lyxigt att få sätta sig ner och bli ompysslad och sminkad så fin, vi blev snyggast i stan! ;) Sen åt vi sjukt god mat på lottas, kalasgott vin och sen det bästa av allt; choklad fondue med frukter, bär, marschmellows och kex. Det gick inte av för hackor vill jag lova!!
Ni får ge er till tåls med bilder från kvällen tills Camilla har mailat mig hennes bilder så jag sätter in de allra finaste här =)

Har varit på körövning idag och fått mig en chock. Nog visste jag att vi skulle sälja rätt så många biljetter till vår show, men att fösta föreställningen är utsåld sånär som på ca 5 biljetter och att det bara är ca 30 biljetter kvar på den andra. Och detta är BARA förbeställningar för inga av biljetterna har släppts i butikerna än! Det är väl inte så illa pinkat?? =D Känns häftigt att det är ett sånt sug efter biljetter. Det bådar ju gott inför kommande shower, då får vi nog se till att ha fler än två föreställningar för som det är nu är det många som kommer att vilja lyssna på oss men som inte kan för att det blir utsålt. Känner mig som en äkta kändis! *skrattar*

1 kommentar:

  1. Väntar med spänning på fotona =)
    Nu ska vi göra en dag på stan!
    Sorry att jag inte hunnit svara när du ringt, men när du minst anar det så ringer hon dig ;-)
    Stora Kramar!!

    SvaraRadera