6 november 2007

Vänskap

Då var den här dagen över oxå (äntligen..) och det enda jag har att säga är TACK OCH LOV FÖR GODA VÄNNER!! Vad vore jag utan er...??! Inte mycket... Vare sig ni är nära eller långt borta är det så skönt att veta att ni finns!
Var så skönt att få "rymma" till Linda i eftermiddag och få en välbehövlig pratstund och inte nog med det utan jag blev bjuden på middag med! =) Sen var det iväg till kören och alla mina underbara "snowflake systrar" Det är höjdpunkten på hela veckan att få komma dit och bara släppa alla bekymmer och bara vara och njuta av att få sjunga, fika och umgås med Umeås goaste töser *ler*
Så trots en del moln på min himmel får det bli ett inlägg i tacksamhetens tecken, för trots allt är jag väldigt lyckligt lottad att jag har så fina och omtänksamma vänner.

1 kommentar: