27 november 2007

På väg in i kändisskapet

Foto från Nydalabadet för en vecka sedan ---------->

Tycker vi bor ganska så fint jag... *njuter*



Är nyss hemkommen från körövningen, har haft besök där idag, en journalist och en fotograf från VK (Västerbottens Kuriren) var där för att göra ett repotage om oss! =) Kändes lite läskigt att helt plötsligt fick en lins "upptryckt" i fejset när man stod och sjöng i godan ro. *skratt* Men det är väl sånt man får stå ut med när man är med i en sån profsig kör! *skryter!* Är förmodligen inte långt bort tills man inte kan gå på stan utan att det kommer fram folk som vill ha en autograf! Hahaha! Nej, men skämt å sido så börjar det märkas att vi börjar bli lite små kända lokalt nu, är många som vet vilka vi är. KUL!!


Är trött som få idag, kunde inte koppla av igår kväll utan sprang bara runt och gjorde en massa onödiga saker istället för att gå i säng. Inte så smart gjort om jag får säga det själv... Fast nu är alla våra julkort gjorda och lagda i adresserade kuvert, är bara frimärke som saknas. Som om det var något jätte akut som ABSOLUT behövdes göras igår... Tur att A (min brukare) är så förstående och tålmodig att han stod ut med att jag lämnade halva hjärnan hemma på kudden i morses, var alldeles "geggig" i huvudet och glömde saker, och var allmänt fumlig. Men A bara garvade åt mig! Haha, det bjuder jag så gärna på! =)

Imorgon har jag och Felix en promenad dejt med Anette och Casper på förmiddagen. Så kul att vi har sprungit på varann igen, för våra pälsklädda små odjur trivs så fint ihop, leker som bara den. Sen är det ju inte så dumt för matte att ha någon att gå och tjattra med heller ;)

Två små duktiga vovvar! Eller kanske snarare två godis sugna vovvar... Felix fullkommligt äääälskar Anette för hon har många mer gosaker i sina fickor än vad hans egen matte har! ;)

Gick inte få så många fina kort på våra vildbasar för de ville INTE vara stilla! Men de här får duga så länge. Kanske kan få till lite bättre foton imorgon.

Sen efter vår promenad ska jag laga Madames saffransfisk (från Annas kokbok). Jääätte gott!! Och efter det bär det av på 1 års kalas!!! Lilla Elias är inte fullt så liten längre, tänk att det är ett helt år sedan han kom till världen nu....känns inte riktigt klokt! Har varit och köpt fina presenter men tänker inte skriva vad än utifall att Milla är här och snokar innan ;) Bara hoppas att lillskrutten gillar dem med!

Imorgon ska jag se till att få med mig bilderna från min och Camillas tjejkväll med så snart kommer de efterlängtade bilderna på stans snyggaste tjejjer! Hehehe...

2 kommentarer:

  1. Kändis....tänk att jag får vara vän med en kändis ;-)
    Synd bara att vi har så många mil mellan oss nu..
    Kramar // M.

    ps. snacka om att vara ute i god tid, jag har inte ens börjat skära till pappren för våra julkort -gaaahhh-

    SvaraRadera
  2. Hihi, ja visst är det häftigt?! Lovar att jag inte ska bli en diva och glömma bort mina vänner ;)

    Inte känna panik över att du inte börjat med julkorten, är ju bara jag som är löjligt tidig!

    SvaraRadera