31 oktober 2007

Dryg dag

En del dagar vill man bara att de ska ta slut fortast möjligt. Idag är en sån dag... Har försökt få den att gå genom att brodera på min duk och kolla på tv, pinsamt nog är det det ända jag har gjort idag. Nej, har tvättat två maskiner tvätt med, men det är allt. *suck* Känner mig smått patetisk =/ Inte blev det bättre av att jag fick veta att en vän till familjen hemma har fått cancer och elakartad sådan, och att ytterligare en har fått tillbaka sin. Life sucks!!
I och för sig så borde jag ju med den bakgrunden vara tacksam för det jag har (och INTE har) och att det inte är värre, för det kunde VERKLIGEN vara mycket värre! Men man är ju alltid sig själv närmast och det går inte att jämföra varandras bördor.

Imorgon blir det nog bättre, inte minst för att jag har saker att göra. Klockan tolv ska jag till en kompis i kören och hjälpa henne lite med sångerna till julshowen och gosa med hennes dotter Tuva =) och på kvällen är det styrelsemöte (oxå med kören) hemma hos Mia. Det är alltid bra att inte ha för mycket tid att tänka och fundera när jag inte är på topp, har en förmåga att förstora upp alla bekymmer. Ingen bra egenskap!
Måste ta tag i och ringa en hel del samtal imorgon med, att det ska vara så svårt att ta sig för vissa saker?! Märkligt...

Får avsluta med en go bild för att försöka få mig på lite bättre humör, går ju inte att hänga med huvudet när man tittar på Elias =)



Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar