8 november 2007

Mobil bilder

Efter MYCKET krångel har jag nu äntligen lyckats med att föra över mina bilder från mobilen till datorn. Eller det var en lögn för det är inte alls jag som har lyckats med det utan Andreas och det var inte helt utan svordommar... vår dator och våra mobiler är inte så kompatibla, blir alltid en massa krångel. Men hur som helst kan jag nu i alla fall visa bilderna från när Felix var hos veterinären och tog bort sin tandsten.

En duktigt utslagen liten vovve! Stackarn, inget man vill att han ska behöva gå igenom, så jobbigt att inte kunna förklara för honom att det är för hans eget bästa.

Och så en avslutande bild på en blomma som stått i vardagsrummet på jobbet. För några dagar sedan ser jag att det sitter en lapp i den och blir nyfiken och går fram och tittar. Kan inte hålla mig för skratt, stackars liten som blir så illa behandlad! Hahaha Eländiga assistenter... :P





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar