13 november 2007

Full rulle!

Pust! Det här har verkligen varit ett intensivt dygn och nu är jag så trött att ögonen är fyllda av grus och går i kors. Men ska försöka knapa ner några rader ändå.
Har jobbat dygnspass precis och slutade kl 9.00 imorses, men av olika anledningar kom jag inte ifrån jobbet förren klockan var 10.25 men när jag satte på moppen för att puttra iväg hemmåt så ville den inte och efter måånga försök så surnade den och jag fick helt sonika ge upp. Det var bara att gå in till A igen för att kolla busstider, jag hade nämligen en klipptid nere på stan att passa. Naturligtvis hade bussen precis gått och jag började få lite kris med att kunna ta mig nir i tid. Men då ställde underbara B upp (kollega), han skulle ändå ner till stan på sin lunch så jag kom ner till stan till strax över elva och fick sätta mig i klippstolen och bli bortskämd en stund. Min underbara frisör tyckte så synd om mig när jag berättade om min morgon att hon lät mig sitta i minst 5 min extra i "tvätta-håret-stolen" och så fick jag huvudmassage, gissa om jag njöt??! =) Sen blev det klippning och slingning och när jag skulle skölja ur färgen ur håret fick jag samma behandling, lika länge och lika skönt. Och till på köpet så bjöd de alla som färgat håret på salongen en ögonskugga *lycka*
När allt var klart så var klockan myycket, var inte hemma förren halv tre på eftermiddagen och då bar det iväg till Maxi för att handla mat.
Hann tack och lov få en liten stunds vila på eftermiddagen, men vid halv sju så for bilen med mig ner till stan igen för att öva med Snowflake singers.

Har visserligen haft ett väldigt BRA dygn, men ojojoj vad jag ska sova gott nu!!

Och förresten, mamma jag har ringt mitt viktiga samtal nu och mailet vart skickat för en timme sedan. Duktig jag är va?! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar