19 februari 2009

Några frågor och svar

1. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej, bara ljudet eftersom jag har den som väckare.

2. Vem såg dig senast naken?
Felix

3. Hur såg du ut på högstadiet?
Låångt härligt tjockt hår *saknar* och alldeles för mycket smink.

4. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Vackrare än någonsin!

5. Hur var du på dagis?
Jag gick bara några månader på dagis, har varit hos dagmamma mest, men jag var nog en rätt försiktig liten tjej.

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Lättsam, ansvarsfull och trevlig. Hoppas jag i alla fall!

7. Har du celluliter?
Elak fråga tycker jag... visst har jag det.

8. Biter du på naglarna?
Nej, aldrig gjort. Fy så äckligt.

9. Har du något handikapp?
Definera handikapp..?? =)

10. Är du rädd för att få hängbröst?
FÅ?? Det dröjer väl inte länge innan man kan kasta dem upp på axlarna med...

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Varför förminska honom till ett enda kön? Jag tror han är både och, vi är ju skapta till hans avbild.

12. Svär du?
Nej, eller....det kan hända att det ibland kan slinka ut, men det är en ovana jag jobbar hårt på att göra mig av med.

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Ärligt? Nej, har tidigare försökt föra en dialog med dem men eftersom det är fullständigt lönlöst så har jag gett upp.

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?
-2

15. Tror du på utomjordningar?
Onej

16.Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du då?
Vilket fruktansvärt öde! Jag älskar mat och vill ha variation!

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Surströmming

18. Har du blivit arresterad?
Duger det med att nästan ha blivit arresterad i Turkiet..?? Nu blev du allt nyfiken va?! Men den historien får vi ta en annan gång.

19. Ljuger du?
Finns det någon som kan svara nej på den frågan? En och annan vit lögn kan nog slinka ut nångång.

20. Har du kysst en polis?
Skulle aldrig komma på tanken!

21. Är du rädd för Securitasvakter?
Nej, men en sådan har jag kysst i alla fall! =)

22. Har du någonting att dölja?
Klart det finns hemligheter....

23. Vad har du på din nyckelknippa?
En lila ödla som fungerar som kapsylöppnare.

24. Är du/har du varit gift?
Nej men jag kommer att gifta mig! Lugn och fin nu, det är inte bokat något datum, än! ;)

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Det hade väl vart något det, stå utanför Lottas sittandes på min snygga blå moppe och erbjuda stackars Andreas en plats på pakethållaren....Nej, jag tror han skulle föredra en taxi i det läget. Men det finns inget jag inte skulle göra för min älskling.

26. Kan du laga cyklar?
Det beror väl på, några små saker skulle jag nog klara av.

27. Kan du fixa med bilar?
Skulle inte tro det va! Här har ni tjejen som aldrig ens tankat en bil...

29. Kan du baka bröd?
Yes!

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Vem kan inte det??

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Ingen alls, vill inte byta bort mitt liv för allt i världen! *älskar min familj*

3 kommentarer:

  1. Nu finns frågorna på min sida också =)
    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Hej på er alla tre! Det är alltid lika roligt och gå ut och se om du har skrivit något eller satt in nya bilder. Vi längtar så mycket efter er nu, särskilt när man ser hur stor Maja blivit.

    Ha det så bra och kram till er alla!

    Mamma och pappa.

    SvaraRadera
  3. Jag kan bekräfta det där med arbetskamrat, en av de bästa jag haft! Väldigt omsorgsfull, ansvarsfull, trevlig och positiv. Tjooo!

    SvaraRadera