2 februari 2009

Here we go again...

Maja har haft en av sina berömda jobbiga nätter igen. Hon har visserligen börjat somna jätte fort och smidigt på kvällen, men hon sover så korta pass att jag just hinner somna innan jag måste upp och amma. Det är så tydligt att det är sömnen som styr mitt mående för idag är mitt "lyckorus" jag varit i under helgen borta med vinden och kvar sitter jag och hänger med huvudet. Det är lite bättre nu än i morses för Maja och jag sov en stund efter lunch, men jag börjar bli så less på det här... Det funkar ju inte att jag bara mår bra och orkar med dagarna när Andreas är ledig och kan ta Maja så jag får sova. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt situationen, eller om det ens finns något att göra annat än vänta och hoppas att det ska bli bättre?

Men Maja är ändå en sötnos, jag har fotat henne och Felix idag och även filmat Maja. Men det är nåt fel på min dator, jag får inte igång internet på den och det är där jag har alla bilderna. Andreas kan säkert få igång det när han kommer hem ikväll, så hav tålamod snart får ni se! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar