8 februari 2009

Efterlängtad träff

Jag har ju glömt att berätta om min och Majas härliga eftermiddag igår tillsammans med Lena och Saga. Vi har läääänge försökt få till en träff, men studier och diverse sjukdommar har stått ivägen men nu äntligen lyckades vi tajma ihop en dag och tid som passade och hör och häpna, vare sig Lena eller Saga var sjuk! =)

Det var först en blyg liten tjej som kom hit, Majas leksaker var roliga men den där tanten (läs Sara) var rätt läskig... Det vill säga tills Maja vaknade och jag satte mig med henne i knät på golvet. Då försvann Sagas blyghet i ett nafs och helt plötsligt hade jag två sötnosar i knät. Det var så mysigt att se dem tillsammans, Maja var väl inte jätte intresserad hela tiden men Saga var helt farcinerad över denna lilla människa, och jag blev farcinerad över hur försiktig hon var. Att en liten 1,5 åring kan förstå att man måste vara försiktig med bebisar trots att hon aldrig träffat någon förr. Det känns lite konstigt att Maja ska bli så stor, att hon oxå kommer att kunna gå och springa in i min famn och säga mamma. Men en sak i sänder, vill njuta av det som är här och nu!


Första träffen mellan Maja och Saga


Eftermiddagens härligaste bild!


Spännade att träffa en kompis

Har ni någonsin sett sötare tjejer??!

Saga gungar Maja i bebysittern, det var tur att Maja gillar när det skumpar ordentligt! De där ögonen är inte alltid lika oskyldiga som de ser ut...! Men ack så vackra! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar