1 februari 2009

Lycklig



Är det inte världens sötaste lilla fot så säg?? Maja har sovit riktigt bra inatt, det känns som att våra nya nattningsrutiner med massage börjar ge resultat. Igår skrek hon bara i fem minuter innan hon somnade och sov sen i hela 3,5 timme! Helt fantastiskt skönt! Problemet för mig kvarstår dock att min insomning inte går fullt lika enkelt...men det har i alla fall blivit bättre så jag hoppas att det fotsätter i den riktningen ett tag till.
Just nu ligger Maja på balkongen och snarkar, ja hon snarkar faktiskt! Hon brås på sin far... =)

Jag har kommit in i ett lyckorus de senaste dagarna, går bara runt här hemma och ler och skrattar! Allt känns bara härligt, Maja är en gullunge, Andreas kunde jag inte vara mer förälskad i och Felix är sötaste pälsbollen! Jag har en fantastisk liten familj!!
Tror att det har väldigt mycket att göra med att jag har fått sova lääänge på förmiddagarna de senaste tre dagarna (Andreas har varit ledig och tagit Maja) När jag får sova som folk mår jag som folk oxå. Min dipp i måendet tidigare var helt enkelt vanlig sömnbrist och inget annat. Nu ska visserligen Andreas jobba veckan som kommer, men det är en bra jobbvecka med tider som gör att han kan avlasta mig på mornarna så då behöver jag inte bli lika sliten.

Andreas ska på iksu och träna golf senare idag, tror jag ska överaska honom med ngt gott tills han kommer hem, det förtjänar han! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar