28 april 2011

Tummen ur

Nä nu får det vara slut slöat! Har gått runt i flera dar och tänkt att jag ska lägga ut lite bilder från påskens härligheter, men jag är så förtvivlat dålig på att få den där tummen ur baken.

En av dagarna åkte vi till äventyrsparken på Tomtebo - roligt för både stora och små.

Maja, som aldrig varit där förut verkade ge den klart godkänt vid första anblicken.

Där fanns en gunga som gjorde att det kiiittlade i magen!
Fast andra (jag) blev mest åksjuk. Tur att det finns roligare personer än mamma.



Balansbom

Robert testade en slags räls och fick en riktigt bra swung.

Jag och Maja körde dock den säkrare varianten och satt ner. Det var inte mindre roligt för det. =)

 "Glase mamma. Sole lyse mitt öga"

Vi solade vid skogskanten med sjöutsikt,

 och somliga hade det bättre än andra.

 Dags för lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar