6 april 2011

Kolla in de här

Det var ett tag sedan jag skröt om någon av mina vänner, men nu är det dags igen. I rampljuset idag:


För två helger sedan var jag på en grym konsert på Café Station, det var goda vänner som hade releaskonsert med sitt band VERKLIGHETEN. Sanslöst bra musiker, sanslöst bra låtar och sanslöst bra texter sammanfattar det hela rätt bra. Klicka på länken ovan för att lyssna på några av deras låtar - digga och njuut!

Jag hade vid nämnda tillfälle fortfarande inte tillfrisknat från min förkylning from hell så jag gick dit hög på värktabletter, andra bra-att-ha-medikament och ren tjurskalle för det här ville jag då RAKT inte missa! Hade sett fram emot det så länge och inte skulle en sketen förkylning hindra mig då?? Tur var det för det blev en fantastisk kväll!

Andreas Viberg och Joel Sundholm, som utgör två fjärdedelar av bandet.

Fotograf: Mikael Lugnegård

Har lånat ovanstående bild från Mikaels blogg. Gå in dit för att se fler härliga bilder från kvällen ifråga.

1 kommentar: