12 april 2011

Meh!

Var först nu jag kollade in på bloggen från datorn och insåg att jag visst inte fick till nåt mycket vidare bättre bildkvallité. När jag kollade på bloggen i mobilen såg det bra mycket bättre ut. Skit oxå!

Annars äter jag vidruvor för en tia och har tills för en stund sedan lyssnat på när Maja haft födelsedagskalas i sängen innan hon skulle somna. Hon låg och sjöng "jaa må leeva!" i en halvtimme innan sömnen hann ikapp henne.

Vi, det vill säga jag, Maja och Felix, har varit i skogen och hämtat in björkris idag. Rättning - JAG och Felix har varit i skogen. Maja stod vid vägkanten och klappade händerna och ropade "Bla mamma!" varje gång jag knipsade av en kvist. Det var verkligen ett vinnande koncept att ha en egen hejaklack med sig i påskrisinförskaffandet, gjorde under för humöret. Rekomenderas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar