26 april 2011

Och vinnaren är

Clara!

Fotograf: Karins konstgrepp (tror jag)
Men bilden är i vilket fall som helst lånad från underbaraclara.nu

Fullträff på första gissningen, inte illa! =) Snyggt jobbat och grattis till vinsten som är ÄRAN att få komma och provsitta den. Välkommen! (Och glöm för all del inte att ta med dig lille B och Melker i så fall. Jaja, Jakob är varmt välkommen han med! ;)) Ingår även valfri lunch/fika/middag/picknick i priset. =)

Här har ni den - vår nya toalettsits!


Så ful att den är snygg! Och trot eller ej, jag älskar den för att den är så galen. Andreas är inte helt missnöjd han heller och jag funderar på att köra golftema på hela toan. Får se hur det blir med den saken, men gubben kommer knappast invända mot det! ;)

Tänk att ett dasslock kan sprida så mycket glädje.
Jag blir så glad varje gång jag går in på toan och ser den!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar