22 juli 2009

Kvällsbus

Maja sitter på golvet och leker medans jag sitter och slösurfar i godan ro när jag hör hur hon trummar på någonting, när jag vänder mig om är det det här jag ser.


Hon hade ställt sig upp själv


Jag har inte vant mig vid att hon klarar av sånt här, blir lika förvånad varje gång!


*trumma, trumma, trumma*


Det här var lattjo lajbans!


Men det är läskigt när det blir lite ostadigt...


Maja lyckades till och med ställa sig upp på riktigt (för allra första gången!) men det var väldans trångt


Bekymrad över varför hon inte kunde resa sig upp

2 kommentarer:

  1. Hon är allt en riktig goding!
    Kram på er!!

    SvaraRadera
  2. Wow! Vilken tjej! Hon är ju för charmig! Jag håller med dig, jag har inte heller vant mig vid Svantes snabba framsteg. Bara denna vecka har han lyckats med att först ställa sig upp "halvvägs" (raka ben med händerna på grejer som är en bit ner) och imorse så vaknade jag till en glad kille som stod upp i spjälsängen! Ofta blir utgången som för Maja på filmen och jag får springa... Jag fattar det bara inte, att det går så fort! Hjälp! Men samtidigt är det SÅ roligt.... Kämparkramar till er båda!

    SvaraRadera