22 juli 2009

E G O

Här kommer ett synnerligen sällsynt inlägg, tror att det till och med är första gången i den här bloggens treåriga historia som det kommer en bildkavalkad enbart på MIG! Och tro inte att jag kommer göra det här till någon vana för då kommer ni att bli besvikna. Att jag bjuder på dessa bilder (och skratt!) beror på att jag faktiskt är en som håller mina löften och av någon för mig outrundlig anledning lovade jag att jag skulle lägga ut bilderna på mig som Sara Lundman tog på oss till deras fotogästbok. Bara för att förtydliga det hela vill jag påpeka att det inte är jag som är så totalt o-fotgenic, det ska se ut så, vi lyder bara order från fru Lundman. Försök själv se tjusig ut när du slappnar av i läpparna och "pustar ut" luft mellan dem och låter som när en häst frustar! =)

Jag börjar dock med ett ögonblicks-foto på mig när jag upptäcker att jag omedvetet tagit en kaka till trots att jag bara tagit ett bett på min gamla. Kan inte annat än brista ut i skratt när jag tittar ner på mig själv hållandes en kaka i varje hand!


Åpen eller bara väldigt sugen??

Då börjar vi!
Följ med där hemma nu så ska jag guida er igenom det hela...


ta ett ljupt andetag och ta sats...


och låt läpparna leva sitt eget liv...


medans du låter som en häst som fått ett irriterande grässtrå i mulen..

som det ivrigt frustande försöker få bort!


Försök sluta skratta för då går det dåligt, så in med tungan


och gör ett nytt försök!


Explodera i ett gapskratt en stund för att få ur dig det värsta


så går det lite lättare efteråt =)


att frusta

och frusta!

Efter att ha fotat oss och skrattat så tårarna rann var Sara till slut nöjd, väl hemma blev det ett helt nytt problem. Vilket utav alla hemska foton skulle väljas att sättas upp på gästboksväggen??
Ett hett tips är att ta sig en sväg förbi oss och få sig en glimt av min käre gubbe som ser minst lika fantastisk ut som jag, jag lovar att det skulle bjuda dig på ett gott skratt!

2 kommentarer:

  1. *gapskratt* VAD SYSSLAR DU MED??? Du hade rätt, var svårt att hålla sig för skratt. Fina naglar. Me like :D

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag är glad att du håller dina löften, är sååå glad att fler än vi nu fått chansen att njuta av dina så flexibla anletsdrag!!! =)

    SvaraRadera