30 december 2008

Långresa

Nu är det bara några timmar kvar tills vi ska fara söder ut! *jiihooo* Jag läntar så efter att få träffa familjen igen och det ska bli så vansinnigt roligt att få visa upp Maja för Hanna och Joppe. Det har varit fullt upp idag med städning, packning, matlagning, bad av Maja, sytt upp byxor och två långpromenader med vovven... Känner mig hyfsat mör nu men jag är inte klar än så det är bara att hålla ångan uppe!
Ska bli spännande att se hur det kommer att gå att resa så långt med Maja, 80 mil tar en stund att köra... Men eftersom vi far första biten på natten så hoppas jag att det ska gå bra, det får så lov att gå för jag vill HEM! =)

Vill önska er alla ett synnerligen GOTT NYTT ÅR!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas resan går bra för er alla fyra!!
    Stora kramar // M & C.

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en härlig tid hemma hos mamma o pappa! :)

    SvaraRadera