8 december 2008

Leenden

Jag lyckades för första gången fånga Majas riktiga leenden på bild idag, tyvärr så är kvallitén på bilderna inte den bästa. Blir så varm ända in i hjärteroten när jag ser min gullunge le så ögonen glittrar.








Måste även få bjuda på några bilder innan vi skulle gå ut på middagens sövarrunda.

Båda mina älsklingar


Trollungen i snöbollsmössan som gammelmormor har stickat.

Jag känner mig så rik, blir bara mer och mer förundrad för varje dag som går, tänk att jag har fått världens mest underbara lilla tjej! Vilket litet under och mirakel hon är...
Idag har jag och Maja varit på styrelsemöte i Klabböle och som vanligt har den sötare av oss charmat alla närvarande. Jag blir så lycklig och STOLT när jag får visa upp mitt hjärtegryn och se hur alla faller för hennes charm.
Livet leker verkligen just nu.... =D






1 kommentar:

  1. Visst är det fantastiskt hur livet leker för oss båda nu =)

    Hur söt är hon inte lilla Maja?!?
    Längtar tills vi ska få komma och hälsa på er, men än är det inte läge...
    KRAM!

    SvaraRadera