7 december 2008

Snowflake Singers julkonsert.

Jag var på Umeås bästa julkonsert igår och jag blev såå avundsjuk och ville oxå få vara med och sjunga! Men det är rätt kul att få vara med och lyssna för man hör inte helt och fullt hur BRA det låter när man står i kören. De är så duktiga mina kära snowflake systrar! Vänta ni bara, efter jul kommer jag tillbaka igen! =)
Och hör upp! På tisdagen den 13 januari kl 19.00 är det prova på sjungning i kören igen, våga kom och testa, vi har ruskigt kul ihop och till våren ska vi till Västerås och vara mikewarmers på nordiska mästerskapen i barbershopsång.






Kvartetten HoneyBells






Det var glada tillrop och en liten lyckodans här hemma igår innan jag skulle iväg till konserten. Jag stod och kollade i min garderob för att hitta något att ha på mig och drog en djup suck för att jag inte hade nåt fint. Fick för mig att testa om jag kunde ha mina älsklings jeans som jag inte har kunnat ha på år och dar. Var inte alltför hoppfull när jag drog dem över benen, och döm av min förvåning när jag kunde knäppa dem utan bekymmer, de var till och med nästan lite stora!! Nu har jag bara ett problem...för de byxorna är de minsta jag har så om jag fortsätter att gå ner i vikt så här kommer jag inom kort inte ha några kläder kvar att ha på mig....ujuj vilka bekymmer! Nu MÅSTE jag ju shoppa, ack ack! =D

Idag har jag och Maja varit och blivit fotograferade i en studio, Maja skötte sig jätte bra förutom att hon kissade två gånger. En gång på det fina fårskinnet hon låg på och en gång på mig. Skruttunge! =) Ska bli så spännande att se hur fotona blev.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar