22 december 2008

Julstök

Maja ligger och sover gott i vagnen och jag är i full färd med att göra det julfint här hemma, den mesta städningen är gjord men det finns en del små projekt kvar och så håller jag på och bakar bröd. Jag hoppas på att Maja ska vara en snäll liten tjej och låta mig göra lite julgodis senare i eftermiddag oxå, men jag hoppas inte för mycket på det... Det gör i och för sig inte så mycket för det hinns i morgon annars. Känner ingen som helst julstress! =) Men jag vill ha allting klart till lillejulen imorgon kväll. Då ska vi sitta och bara mysa och känna in julstämningen. Jag och Andreas har aldrig varit lediga båda två en ända jul än så vi har aldrig brytt oss om att ha någon lillejul, förren nu i år. Men i år slår vi på stort, allt känns såå mycket roligare och mer speciellt sedan Maja kom till världen.
Åhhh, det är verkligen snart jul!!! :-D
Längtar.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar