18 december 2008

Bvc

Jag och Maja har precis kommit hem från bvc och hennes första läkarbesök där och naturligtvis hade läkeren inget att anmärka på, Maja är ju ett sååå perfekt litet barn! =D Maja var så duktig, låg alldeles tyst när läkaren undersökte och fyrade av leende på leende och jag stod brevid och höll på att spricka av stolthet!! Nu behöver vi inte gå och väga och mäta Maja varje vecka längre eftersom hon har följt sina kurvor så bra, känns skönt men samtidigt lite läskigt att inte få kvitto på vecka för vecka att jag har mjölk så det räcker till och att hon går upp i vikt. Skulle nog tro att jag ändå kommer åka dit en gång i veckan bara för att låna vågen. Hönsmamma...

På hemvägen åkte vi förbi Pia och fick skivan med fotona som hon tagit på Maja och mig, det var flera stycken som blev fantastiskt fina! Kolla själva...




Det här är helt klart min favorit


1 kommentar: