10 december 2008

Stora tjejen

För er stackare som missade den fantastiska julkonserten på Studion i lördags med Snowflake singers kan gå in här, det ligger nämligen ute en videosnutt på youtube från konsterten.

Jag hade en kväll utan Maja för första gången igår, vi hade julavslutning med kören på Costas, så jag roade mig kungligt med god mat och härligt sällskap. Nog kändes det lite konstigt att vara utan min lilla älskling men jag visste ju att hon hade det bra med pappa. Det är skönt att Maja tar flaskan så bra och att hon tycker om ersättningen, det gör att jag känner mig mycket friare och Andreas får en chans att hjälpa till mer.

Vår lilla tjej är snart inte så liten längre, hon växer så det knakar! Hon är numera 54 cm lång och väger hela 3860 g, inte så illa väl?! =)

1 kommentar:

  1. En superkul konsert kändes det som! Men till våren är det ju Västerås som gäller och det smäller nog minst lika högt på upplevelsebarometern!

    SvaraRadera