25 mars 2010

Våffelmys på kvällskvisten

Vad kan vara bättre än nygräddade frasiga våfflor med grädde och sylt som intages tillsammans med goda vänner? Inte mycket enligt mig. Här är vår kalaskväll i bilder. Ganska många sådana...


Maja lånade storsint ut sin stol till Adam


Mätta och belåtna - hoppas jag! =)


Så här glad blir man när man får besök.


Beundrar sig själv på fotona i kameran.


Magda är en hejjare på bus


till en tjejs fnittrande förjtusning.


En klapp på huvvet ska han ha!


Kolla kompis, snart kan jag springa ikapp med dig!


Strax innan läggdax betyder bus i blicken och full rulle!


Mera Magda, meera!


Att bli kittlad är ett utmärkt kvällsnöje


trots att man nästan dör av skratt!


Kom snart och lek med mig igen!!

1 kommentar:

  1. Tack själva!! Det var så gott så jag nästan mådde illa av godheter sen på kvällen ;)
    Tror vi måste byta lite foton med varandra, visst?!

    Gode tid... Måtte det inte komma nå kommentar nu, tror du vet precis vad ja menar ;p

    Kramar!!

    SvaraRadera