3 mars 2010

Bra dag

Mötet idag känndes helt okej, nu är det bara att knäppa händerna och be för att det ska dyka upp en bra placering lagom till 1 april.

Lämpligt nog hade jag ytterligare ett möte inbokat idag, jag har blivit erbjuden en veckas gratis guldmedlemsskap på iksu via Andreas och till detta hörde en träff med rundvisning och valfritt gratis pass, inte så tokigt =) Jag simmade länge och väl och frågade mig själv varför det var så länge sedan jag tog mig iväg, det är ju så underbart! Sen slog jag på stort och unnade mig några minuter i solariet och avslutade med vattenmassage. Jag var så avslappnad efteråt att benen knappt bar mig. Nu ska jag bara planera in vilken vecka som passar bäst, vill inte ha en massa andra saker som ska göras så jag har tid och ork att springa på iksu varje dag. Det gäller att passa på - gratis är gott! =)

1 kommentar:

  1. Det låter ju hur härligt som helst!

    Solarie... Mmmm lite sol på näsa behöver vi alla just nu så man blir lite upprymd i kroppen. Jag skall nog oxå palla mig ner och lägga mig 20min denna veckan!

    Tack för tipset

    SvaraRadera