19 mars 2010

Godnatt

Jag har försökt ignorera bort min förkylning idag genom att sätta mig själv i arbete. Jag har sprungit på stan och köpt gardintyger, present till mamma och lite påskpynt, sen har jag storstädat, tvättat och sytt gardinen till köket. Puh! Undrar just om det var rätt strategi för jag känner mig inget vidare just nu... det får visa sig imorgon helt enkelt. Men ska jag vara ärlig så tycker jag inte speciellt synd om mig själv. Det finns många som har det värre, som lille Lulle till exempel. Huga för lunginflamation! Sänd gärna en bön för Sundholmarna i dessa slitiga sjukdomstider.

Någon bild på gardinen orkar jag inte med idag, lovar att återkomma med det. Kanske efter att jag har sytt matchande duk, grytlapp och kuddar =) Kan i alla fall meddela att det faktiskt blev äppeltyget ändå, kom på att det går att ha det liggande och då var det inga problem att få längden att räcka till.

Nästa anhalt - Sängen.
Natti natti

1 kommentar:

  1. Tack fina du! Julian har verkligen bättrat på sig under dagen, hoppas och tror att vi får åka hem imorgon! Men vi skjuter nog på barnvaktserbjudandet ett tag till ändå ;)

    SvaraRadera